Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2015

The last home-spa for 2015 ! ! !

So Womenάκια μου,
Αύριο στις 00:00 αποχαιρετούμε το 2015 και καλωσορίζουμε το 2016.
Κι επειδή θέλω o νέος χρόνος να με βρει φρέσκια & λαμπερή,απολαμβάνω το τελευταίο home-spa για το 2015 με αγαπημένα προϊόντα...


Ξεκινάω με ένα ζεστό χαλαρωτικό μπάνιο με τα λατρεμένα προϊόντα Gaia Natural Cosmetics...
Tο Hydrating shower gel με ελαιόλαδο,έλαιο φυστικιού,ρόδι & γάλα αμυγδάλου για το σώμα. Ένα απαλό,ενυδατικό αφρόλουτρο που δημιουργεί πλούσιο αφρό,καθαρίζει την επιδερμίδα & αφήνει ένα απαλό γλυκό άρωμα που διαρκεί...


Λούζω τα μαλλάκια μου με το Gaia Hydrating Shampoo με ελαιόλαο,έλαο φυστικιού,argan oil & citrus blossom. Καθαρίζει πολύ καλά και αφήνει τα μαλλιά πολύ απαλά χωρίς ίχνος λιπαρότητας.
Και βέβαια δεν ξεχνώ αμέσως μετά την Ventus Hair Mask για βαθιά ενυδατωμένα και ευκολοχτένιστα μαλλιά.


Τελειώνω το μπανάκι μου κι ασχολούμαι με το πρόσωπό μου. Και βέβαια απόλυτα καθαρή, ενυδατωμένη, δροσερή & λαμπερή επιδερμίδα μου χαρίζουν οι ΝΗΡΗΙΔΕΣ. Το ελαφρύ σαπουνάκι με πράσινη άργιλο που καθαρίζει υπέροχα την επιδερμίδα μου & η διφασική λοσιόν  που απομακρύνει τους ρύπους. 
(ΛΑΤΡΕΜΕΝΑ ΠΡΟΪΌΝΤΑ!!!)


Στη συνέχεια,απλώνω στο πρόσωπό μου την Vichy Aqualia Thermal Night Spa.Πρόκειται για μια ενυδατική κρέμα/μάσκα που ενυδατώνει σε βάθος την επιδερμίδα κι επειδή δρα τη νύχτα,το πρωί που ξυπνάω το πρόσωπό μου φαίνεται πιο όμορφο & πιο ξεκούραστο.Την βρήκα ως δωράκι σε κάποιο περιοδικό και ενθουσιάστηκα με τα αποτελέσματά της.


Μετά το μπάνιο, που οι πόροι της επιδερμίδας μου είναι ανοιχτοί, απλώνω μία μικρή ποσότητα από το λαδάκι σώματος με άρωμα τσιχλόφουσκα της Angelsof. Έχει μαλακτικές ιδιότητες, απορροφάται πολύ εύκολα & δεν αφήνει το αίσθημα της λιπαρότητας.


Ύστερα από λίγα λεπτά ψεκάζω 2-3 φορές σε όλο μου το σώμα με το ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ελαφρύ φρουτώδες body spray - mellow blow #1 της PHARMASEPT. Απορροφάται άμεσα, ενυδατώνει την επιδερμίδα και το άρωμά του (τουλάχιστον σε μένα!!!) διαρκεί 24 ώρες!!! 
Το δοκίμασα πριν λίγες μέρες, το λάτρεψα αμέσως και ίσως σας φανεί αστείο αλλά... μου φτιάχνει τη διάθεση!!!

Με αυτό το post και αυτά τα αγαπημένα μου προϊόντα αποχαιρετώ εσάς και το 2015...
Και τα ξαναλέμε με νέα post το 2016...

Να περνάτε όμορφα!
Σας φιλώ,
So Woman ! ! ! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου