Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2015

ΓΙΑΤΙ Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΑΝΗΚΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ...


Πολλές φορές παραπονιόμαστε για ξερές -ξεφλουδισμένες φτέρνες . . .
ΓΙΑΤΙ ; ; ;
Επειδή παραμελούμε τα πόδια μας κατά τους χειμερινούς μήνες & περιμένουμε να έρθει το καλοκαίρι και μόνο τότε τα περιποιούμαστε, όταν θα χρειαστεί να φορέσουμε σαγιονάρες & σανδάλια.
ΛΑΘΟΣ!!!

Εγώ λοιπόν πάντα μετά το μπάνιο,απλώνω μια ενυδατική κρέμα στα πέλματά μου και μετά φοράω βαμβακερές κάλτσες.
Μια φορά την εβδομάδα όμως αφιερώνω λίγο παραπάνω χρόνο...

Ξεκινάω λοιπόν με ένα απολαυστικό ποδόλουτρο. Γεμίζω μια λεκάνη με ζεστό νερό (τόσο ώστε να το αντέχω!!!) και ρίχνω μέσα μια βόμβα οξυγόνου. Τοποθετώ μέσα τα πέλματά μου και περιμένω για 20 λεπτά , μέχρι να μαλακώσουν. Οι βόμβες οξυγόνου χαρίζουν ενυδάτωση, αναζωογόνηση και ξεκούραση στα ταλαιπωρημένα πόδια. 

*** Τις βόμβες οξυγόνου προμηθεύτηκα από τη σελίδα Χειροποίητα φυτικά προϊόντα https://www.facebook.com/xeiropoihtafutikakalluntikabyangelsof/?fref=ts ). ***





Στη συνέχεια, βρέχω μια ελαφρόπετρα και τρίβω απαλά τα πέλματά μου με κυκλικές κινήσεις (ο πιο οικονομικός τρόπος). Αφαιρεί τα νεκρά κύτταρα και τις σκληρύνσεις, αφήνοντας το δέρμα λείο και απαλό.



Τέλος, στεγνώνω πολύ καλά με μια καθαρή πετσέτα τα πέλματα μου και απλώνω την αγαπημένη μου ενυδατική κρέμα ποδιών της GAIA. Πρόκειται για ελληνικό προϊόν που περιέχει λάδι ελιάς - έλαιο φιστικιού - έλαιο argan - αμυγδαλέλαιο - αλόη - μελισσοκέρι -γλυκερίνη - προβιταμίνη Β5 και βιταμίνη Ε. Όλα αυτά τα συστατικά έχουν θρεπτική και μαλακτική δράση. Αρκεί ελάχιστη ποσότητα και απορροφάται πολύ γρήγορα. Αφήνει τα πόδια εξαιρετικά απαλά αλλά καθόλου "λιπαρά" με ένα υπέροχο άρωμα! Αν τη δοκιμάσετε, θα την λατρέψετε!





Δεν ξεχνάω να φορέσω τα βαμβακερά μου καλτσάκια για τουλάχιστον 1 ώρα!



Αυτό ήταν το post μου με απλές αλλά χρήσιμες συμβουλές για να έχετε απαλά περιποιημένα πέλματα καθ΄ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Απλά & οικονομικά στον χώρο του σπιτιού σας . . . 

Μέχρι το επόμενο post...
Σας φιλώ...




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου