Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2016

My Juicy Jewels !


Πίσω από τη διαδικτυακή σελίδα " My Juicy Jewels" κρύβεται η όμορφη Φένια, η οποία θα μας μιλήσει για την ενασχόλησή της με το κόσμημα !

Γεια σας!
Ονομάζομαι Φένια και ξεκίνησα να ασχολούμαι με το κόσμημα τον περασμένο Φλεβάρη. Έβλεπα κοσμήματα χειροποίητα σε παράλογες τιμές και είπα να δοκιμάσω αν μπορώ να φτιάξω κάτι μόνη μου. Δεν είναι απαραίτητο μια γυναίκα να στερείται τα λούσα της σε χαλεπούς καιρούς. 
Άρεσαν οι πρώτες δημιουργίες μου και κάπως έτσι ξεκίνησα. Στην αρχή τα έδειξα σε φίλες μου. Ενθουσιάστηκαν, αγόρασαν για τους εαυτούς τους, για δώρα. Μετά μου ζήτησαν Μαρτάκια,σανδάλια,charms για τσάντες,γούρια.

Ρωτήσα την Φένια εαν τα χειροποίητα κοσμήματα είναι πιο ακριβά σε σχέση με αυτά των καταστημάτων αξεσουάρ....

Είναι ακριβότερα, αν και πιο λιτά συνήθως, γιατί κυκλοφορούν πολλά "κινέζικα" σε εξευτελιστικές τιμές, τα οποία προτιμούν πολλά μαγαζιά λόγω υψηλού ποσοστού κέρδους. Είναι όμως το ίδιο;Όχι!Κάποιες αρέσκονται στη μοναδικότητα και κάποιες άλλες αδιαφορούν παγερά.Εγώ απευθύνομαι στις πρώτες!





Μπορείτε να παραγγείλετε με μήνυμα στη σελίδα της στο facebook :
https://www.facebook.com/My-Juicy-Jewels-606340782829192/?fref=nf .

Περιέγραψε μας τις δημιουργίες σου με 4 λέξεις...

Φτιάχνω πολλά διαφορετικά στυλ.Φτιάχνω ό,τι θα φορούσα εγώ.Σχεδόν τα πάντα δηλαδή!
Οι δημιουργίες μου:
  • Ποικιλία υλικών...
  • Ευκολοφόρετα...
  • Για όλα τα γούστα & τις ηλικίες...
  • Προσιτές τιμές...




Λοιπόν,κορίτσια μου,ρίξτε μια ματιά στην υπέροχη σελίδα της Φένιας και θα βρείτε όμορφα χειροποίητα κοσμήματα (και όχι μόνο!) για εσάς και τις φίλες σας!
Σ' ευχαριστούμε και για τα όμορφα κολιέ που προσφέρεις στη σελίδα μας,δωράκι για τις φίλες της So Woman!

Βye-bye όμορφες!!!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου